استاندارد IP در لودسل و باسکول

استاندارد IP در لودسل و باسکول تریلی کش و کامیون کش و دامپ تراک کش دیجیتال الکترونیک

👈مبحث تکمیلی بررسی استاندارد  لودسل Ip  دیجیتال و آنالوگ
‏( Insulation Protection )

👈 حرف I و P به معنای حفاظت عایقی و مخفف کلمات Insulation Protection است

درخواست کالیبراسیون باسکول

👈 که با یک عدد دورقمی بعد از آن می آید. عدد اولی، درجه حفاظت در برابر میزان نفوذپذیری اشیاء خارجی به داخل تجهیزات را مشخص کرده و عدد بعدی درجه حفاظت در برابر نفوذ زیان آور آب به تجهیزات را نشان می دهد.

👈کد IPبرای تجهیزات ازIP00 که ابتدایی ترین مرحله حفاظتی می باشد، شروع شده و تا IP68 که بالاترین درجه حفاظتی در برابر نفوذ اشیاء خارجی و نفوذآب است ، طبقه بندی شده است

👈 در استانداردهای ایمنی لوازم خانگی (سری استانداردهای ISIRI 1562-1 ) ، عدد دوم پس از کدIP که نشان دهنده میزان درجه حفاظت در برابر نفوذ آب می باشد ، دارای اهمیت ویژه ای بوده و بررسی نفوذ اشیاءخارجی (عدد اول) در بند تخصصی و جداگانه ای(بند 8 از ISIRI 1562-1) صورت می گیرد. لذا در این سری از استانداردها عدد اولی که بازه آن از 0 تا 6 می باشد ، تحت هر شرایطی قابل قبول بوده و بنابراین در این دسته از لوازم خانگی ، همیشه بجای عدد اول بعد از کدIP ، حرف X گذاشته و سپس عدد دوم قرار می گیرد. بعنوان مثال ، طبق استانداردهای ملی مربوطه حداقل کد IP برای لباسشویی ها باید IPX4 و برای آبگرمکنهای برقی IPX1 باشد.

جزئیات کامل و دقیق مربوط به تعاریف و روشهای آزمون IP در استاندارد ملی ایران بشماره 2868 که برگرفته از استاندارد IEC 60529 می باشد ، به تفضیل بیان گردیده است.

مشاوره خرید باسکول

شما میتوانید از مشاوره رایگان  کارشناسان ما جهت طراحی و استعلام قیمت استفاده نمایید

3058 498 0912

Message Us on WhatsApp