قیمت باسکول 40 تن الکترونیک دیجیتال

 

 

صادرات باسکول ترکمنستان،صادرات باسکول عراق،قیمت باسکول 40 تن،قیمت باسکول 50 تن

صادرات باسکول تمام فلزی به ترکمنستان

صادرات باسکول تمام فلزی به عراق

صادرات باسکول تمام فلزی به ازبکستان

صادرات باسکول تمام فلزی به تاجیکستان

صادرات باسکول تمام فلزی به گرجستان

صادرات باسکول تمام فلزی به کلمبیا

 

طراحی – ساخت و نصب انواع باسکول تمام بتن پیش ساخته  با فونداسیون پیش ساخته و قابل جابجایی حداکثر در 3 روز کاری .
باسکول های سنگین تمام الکترونیکی در ظرفیت 5 الی 200 تن مخصوص توزین نیسان ، خاور ، کامیونت ، کامیون و تریلی در انواع بتن فلزی پیش ساخته ، بتن فلزی و تمام فلزی.
انواع باسکول در ظرفیتهای 100 لغایت 500 کیلوگرم و ابعاد مختلف 50*50 و 70*70 با پوشش استنلس استیل ، رولیک با نشاندهند های دیجیتالی .
تولید و عرضه انواع باسکول های فلزی صنعتی نیمه سنگین در ظرفیت های 1 لغایت 10 تن برای مصارف کارخانجات ، معادن ، صنوف مختلف در ابعاد مورد درخواست مشتریان
تبدیل انواع باسکولهای سنگین مکانیکی به سیستمهای نیم الکترونیک و تمام الکترونیک .
سیستم های توزین آویز .
انواع ترازوهای 10 ، 30 و 50 کیلوگرمی فروشگاهی و صنعتی با دقت های 1و 5 گرم.
شرکت توزین صنعت  طراحی و ساخت انواع سیستمهای توزین اتوماتیک مخازن مایعات و سیستمهای بشکه پرکن، گالن پرکن دستی و اتوماتیک.
انواع باسکول و سیستم توزین دام تراک جهت استفاده در معادن سنگ ، شن و ماسه ، زغال سنگ و ….
انواع باسکول های فلزی دامکش در ظرفیتهای 1 و 2 تن دارای گارد محافظ و قابلیت شستشو با آب .
انواع سنسور وزن (لودسل) ساخت اروپای غربی با مقره های فابریک
طراحی و ساخت انواع نشاندهنده های الکترونیکی با قابلیت های روز با قابلیت اتصال به کامپیوتر با پورت RS،232 و RS،485 و USB و پرینتر با پورت پارالل در دو نوع L.C.D و L.E..D دارای تائیدیه موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران امکان نصب انواع مختلف نرم افزار و رله های جانبی ، گزارش گیری وزن ، تاریخ ، ‌ شماره ماشین و …
طراحی – ساخت و نصب انواع سیستمهای اتوماسیون توزین مایعات مخازن ، ‌میکسر ، توزین میله گرد ، جرثقیل سقفی ، هاپر ، بچینگ


طراحی – ساخت و نصب انواع باسکول های قطار کش و سیستم های توزین ریلی (توزین واگن های قطار( استاتیک و دینامیک ، بوژی به بوژی ، چرخ به چرخ ، واگن به واگن ، واگن کش پاتل مواد مذاب
سیستم توزین دینامیکی قطار کش بسیار پیچیده تر از سیستم های توزین کامیون کش میباشد زیرا در باسکولهای قطار کش پس از توزین هر محور میبایست وزن محورهای مربوط به یک واگن از یکدیگر تمیز داده شده و پس از جمع جبری محورها وزن هر واگن مشخص شود لذا شناسائی واگن و محورهای مربوطه آن وحتی کسر وزن لوکوموتیو پس از شناسائی آن از وزن کل قطار ازجمله ویژگیهای فنی این نوع باسکولها میباشد در صورتیکه در باسکولهای کامیون کش این تکنولوژی وجود ندارد بنابراین ماگارانتی می نمائیم که دقت آن بالاتر از حد انتظار میباشد استفاده از لودسلهای بسیار معتبر و در بالاترین کلاس جهانی و همینطور استفاده از برد الکترونیکیA/D با تکنولوژی منحصر به فرد با دقت 21 بیت و فیلترینگ بسیار هوشمند ضامن این دقت میباشند .
تبدیل انواع باسکول های سنگین مکانیکی  باسکول تریلی کش و کامیون کش به سیستمهای نیم الکترونیک و تمام الکترونیک .
،طراحی و ساخت انواع سیستم های توزین لاشه و سردخانه ای در ظرفیتهای 500 و 1 تن.
همراه با استانداردهای ملی و بین المللی شامل OIML – NTEP – EX – PTB و قیمت های بسیار مناسب در بازار
کلیه سیستمهای تولیدی دارای گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند.

باسکول شرکت  توزین صنعت  ،باسکول پند ، شرکت صنایع پند،باسکول کامیون کش،قیمت باسکول60 تن،قیمت باسکول دیجیتال،باسکول مشهد،باسکول توزین،صادرات باسکول100تن،باسکولسازی
توجه:!!!! استقامت هر زنجیر به استقامت ضعیفترین حلقه آن وابسته است
دقت باسکول به عوامل زیر بستگی دارد
حلقه اول – فونداسیون
حلقه دوم – صفحه پلاتفرم
حلقه سوم – لودسل
حلقه چهارم، جعبه تقسیم
حلقه پنجم – نشاندهنده
1، باسکول های تمام فلز :
آهن آلات مورد نیاز شامل تیرآهن در سایزهای 40 ، 45 ، 50 و 55 ورق های فولادی در سایزهای 8 و 10 میلیمتر و تیرآهن های سایز 14 ، 16 ، 18 ، 20 و 22 بر اساس مدلهای مختلف برشکاری گردیده و برابر الگوی مربوطه جوشکاری و ماشین کاری می گردد. پس از اتمام عملیات و رنگ آمیزی مجددا جهت تسهیل در حمل تفکیک گردیده و به صورت قطعات جدا شده بارگیری و به محل اجرای پروژه حمل می گردد.
باسکول های بتن فلزی :
مصالح مورد نیاز شامل سیمان ، شن و ماسه و میلگرد در سایزها مختلف پس از خریداری و انبارش در خط تولید قرار می گیرند. شن و ماسه خریداری شده به لحاظ احتمال وجود ناخالصی مجدداً توسط ماسه شور شسسته داده شده و توسط دستگاه بچینگ پلانت (ایستگاه مرکزی بتن) و مخلوط شدن با سیمان مورد نیاز بر اساس عیار استاندارد به حالت بتن آماده در می آید. میله گیرد های مورد نیاز برای انواع سایزهای 12 ، 14 ، 16 ، 25 برشکاری ، خمکاری گردیده و پس از آماتورهای بندی در قالبهای پیش ساخته قرار می گیرند. پس از آماده بودن قالب بتن مورد نیاز تزریق و توسط ویبراتورهای مختلف ویبرره می گردد.
به لحاظ استحکام هر چه بیشتر بتن ها رطوبت مورد نیاز توسط دستگاه رطوبت سنج پاشیده و پس از مدت استاندارد از قالب خارج و در استخرهای آب غوطه ور می گردند. این عملیات کلاً جهت فراوری سازه های بتنی باسکولها شامل پلاتفرم ، دیواره پهلوئی باسکول ، فونداسیونهای تحتانی و رمپهای ورود و خروج می باشد . پس از تخلیه از استخر مجدداً سازه های بتنی سمباده کاری ، رنگ آمیزی گردیده و آماده برای حمل می شوند. لازم به توضیح است کل عملیات فوق توسط جرثقیل های سقفی و دروازه ای در ظرفیتهای مختلف در تمامی نقاط کارخانه صورت می پذیرد.
مهمترین دلیل استقبال مشتریان از باسکولهای پیش ساخته بتنی مدت بسیار قلیل انجام عملیات نصب و راه اندازی است به صورتی که در بدترین شرایط جوی و موقعیت مکانی کشور نهایتاً تا یک هفته کلیه عملیات نصب سازه های بتنی و تجهیزات الکترونیکی انجام و باسکول آماده بهره برداری قرار می گیرد .
تا قبل از طراحی و تولید باسکول های پیش ساخته ، عمده کارهای ساختمانی باسکول بر عهده مشتری بوده که با نظارت شرکت انجام می شد. عدم تجربه کافی و شناخت مشتریان نسبت به ظرایف سیستم های توزین ، در عمده موارد باعث عدم توجه به نقاط حساس فونداسیون باسکول و توجه به صرف هزینه بی مورد در نقاط غیر حساس ، در دقت و کارایی باسکول (به طور مثال شکل ظاهری اتاقک باسکول) می گردید. این مساله لزم ساخت فونداسیون به صورت پیش ساخته و نصب آن توسط شرکت را محرز گردانید
با توجه به نیازهای آتی مشتریان ، گاه جابجایی باسکول امری اجتناب ناپذیر است و در این میان وجود باسکول هایی که قابلیت جابجایی همراه با فونداسیون را داشته باشند ، یک مزیت ویژه محسوب می شود.
باسکولهای بتن فلز پیش ساخته با استفاده از نظام مدیریت تضمین کیفیت بر مبنای استاندارد ISO،9001،2000  طراحی و تولید می گردند. در کلیه مراحل نصب و راه اندازی و نگهداری ، کارشناسان کنترل کیفیت بر فرآیندهای انجام شده نظارت دقیقی دارند

مزایای نسبی باسکول های بتنی به انواع فلزی:
، قیمت تمام شده کمتر
، پایداری بیشتر نسبت به ضربه های وارده
، ضریب انتقال دمای کمتر
، مقاومت بیشتر در مقابل عوامل جوی و محیطی از قبیل رعد و برق ، رطوبت ، بارندگی ، زلزله و آتش سوزی و …
– کاملاً اقتصادی

سایر شرایط:
استفاده از بهترین ، دقیقترین و مطمئن ترین لودسل جهان ساخت کارخانه flintec  طراحی و ساخت کشور آلمان  ، ساخته شده از فولاد ضد زنگ Stainless Steel ، سطح حفاظتی IP،68 همراه با مقر نگهدارنده بالا و پائین و لودسل (فابریک) ، دارای عالترین استانداردهای بین المللی شامل OIML،NTEP،EX،PTB،mV/V.
استفاده از مدرنترین و جدیدترین شیوه های طراحی باسکول در اروپا
انجام کلیه آزمایش های لازم برای کنترل مراحل ساخت باسکول
استفاده از مرغوبترین آرماتورهای تولیدی داخل کشور از نوع AIII و AII
استفاده از افزودنیهای مخصوص شامل الیاف بتن برای افزایش دوام آهن.
تامین کلیه شرایط استاندارد برای تولید بتن و بتن ریزی و کنترل کلیه شرایط محیطی شامل دما ، رطوبت و نور مستقیم خورشید.
ارائه یک محصول خوب مستلزم داشتن خدمات پس از فروش مناسب میباشد. آموزش مستمر تکنسین های نصب و راه اندازی و برگزاری کارگاههای آموزشی جهت افزایش توامندی کارکنان فنی ، تجهیز واحد خدمات مشتریان به کامیونهای نصب و راه اندازی مستقر در کلیه استانهای کشور از کارهای عمده در زمینه خدمات پس از فروش می باشد.

درباره pand

Message Us on WhatsApp