باسکول سازی شیراز

قیمت باسکول تریلی کش 60 تنی پردیس طوس

باسکول 60 تنی پند

مشاوره ، فروش ، نصب و راه اندازی انواع باسکول جاده ای تریلی کش و کامیون کش -باسکولت وترازو های دیجیتال با دقت بالا و قیمت متناسب با نوع کار شما

اگر در حال تصمیم گیری برای خرید و یا استفاده از یک باسکول تریلی کش هستید، خلاصه ای از انواع مختلف آن ممکن است برای شما مفید باشد.
انواع تریلی کش بسته به عوامل مختلفی از قبیل هزینه، فضای موجود، شرایط محیطی، قابلیت دسترسی، ثابت یا متحرک بودن، نوع استفاده و کاربرد (صنعتی یا غیر صنعتی) تمییز می گردد.
اگر هدف، خرید یک تریلی کش صنعتی می باشد، آگاهی از الزامات قانونی مشمول آن هنگام انتخاب دارای اهمیت فراوانی می باشد.

باسکول های تریلی کش به طور کلی به دو دسته قابل حمل و زمینی ثابت(کفی) طبقه بندی می شوند. توزین های زمینی شامل قطعات نیمه بتونی (که دارای دیواره های جانبی به عنوان نگهدارنده با سطح توزین یکسان) هستند که سطح توزین یکسانی سطح زمین دارند.

باسکول تریلی کش روی زمین:

باسکول های تریلی کش قابل حمل مرسوم ترین نوع هستند که به دلیل هزینه کم و حداقل زمان برای تنظیم و آماده سازی مورد استفاده بیشتر قرار می گیرند. با این وجود به فضای بیشتری برای آماده سازی نیاز دارند. رمپ(Ramp) ورود و خروج باید حداقل ۵ متر طول داشته و فاصله ی بین هر دو طرف کفه باید حداقل یک متر باشد.
بسته به طول وسیله نقلیه ای که باید وزن شود ،کفی ها بصورت جفت، دوبل یا چند کفه ای در اختیار قرار می گیرند.

باسکول تریلی کش ثابت:

این دسته از باسکول ها بصورت استاندارد و سفارشی قابل استفاده می باشند که بسته به نیازهای خاص می تواند چند کفه ای ، دوبل یا جفت کفه ای باشد.
حذف سطح شیبدار (Ramp) از جمله موارد مقرون بصرفه بودن آن ها می باشد اما برای برخی از کارهای عمرانی (حفاری ، زه کشی و…) وجود سطح شیبدار ضروری است.
کفی تریلی کش های ثابت به دیواره های جانبی به صورت نگهدارنده (ممکن است تقویت مضاعف نیاز گردد) متصل اند که فاصله آن ها تا کفه حداقل یک متر می باشد.

باسکول تریلی کش  و کامیون کش سفارشی:

این نوع عموماً در مواردی که عامل محدودیت محل نصب(Site) نقش عمده ای بازی می کند بکار می روند. (مواردی مثل عرض سازه، عناصر تنظیم دو لبه کفی، مسیر برگشت و…)
این تغییر در طراحی اساساً یک نوع بهینه سازی برای تطبیق توزین وسیله نقلیه با توجه به محدودیت های موجود محیطی می باشد.
در صورت عدم دسترسی در فاصله کناری کفی برای تعمیر و نگه داری سلول بار(Loadcell)، باید حفره هایی در کفی و یا دیواره جانبی تعبیه نمود تا این فرآیند تسهیل گردد.

باسکول تریلی کش ثابت داخل زمین:

این نوع باسکول کمترین جای گیری در میان تمامی موارد ذکر شده را داراست و برای محیط (Site) هایی که با محدودیت فضای شدید مواجه اند ایده آل می باشد. این نوع همچنین برای بارگیری مرحله ای (زمانی که وسایل نقلیه در هنگام بارگیری توسط جرثقیل توزین می شوند) و محل هایی که ترافیک کاری بالا می باشد، مناسب می باشند.
با این حال به دلیل آماده سازی مکان (Site) وسیع، خاک برداری و استحکام بخشی گزینه ی گرانتری محسوب می شوند.

به طورکلی سطح توزین در باسکول های ثابت داخل زمین با سطح زمین یکسان است لذا دسترسی به سلول های بار(Loadcell) از طریق سوراخ در کفه یا کنارکفی باسکول می باشد.
عموماً این نوع باسکول ها نیاز به متخصص برای تعمیر و نگهداری دارند.

باسکول تریلی کش قابل تحمل:

تریلی کش های قابل حمل گزینه ی مقرون به صرفه بلاخص برای کاربردهای غیرتجاری و محیط هایی(Site)که بصورت موقتی فعالیت می کنند(کمتر از دو سال) مناسب است.
اساساً تغییر در طراحی این نوع باسکول ها به گونه ای بود که کفی مستطیل شکلی به عنوان قالب قرار گیری سلولهای بار که قابلیت جابجایی دارند به همراه ادوات تجزیه پذیر دیگر برای نگه داری و پشتیبانی از صحت توزین بکار رفته است.
کفی ها می توانند به صورت فولادی ( وزن سبک آن مزیتی برای راحتی جابجایی ) و یا ترکیبی از فولاد و بتن ساخته شود.
وسایل نقلیه از طریق سطوح شیبدار(Ramp)روی کفی اصلی قرار می گیرند.
اگر باسکول قابل حمل برای اهداف تجاری مورد استفاده قرار گیرد، ساخت دیوار بتنی الزام آور است.

خرید باسکول برای توزین وسایل نقلیه می تواند سرمایه گذاری محسوسی به حساب آید که به عوامل مختلفی بستگی دارد لذا بهتر است قبل از تصمیم گیری نهایی از تجربیات نیروهای متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

فروش با شرایط ویژه
نمایندکی انحصاری لودسل های فرانسوی ،آلمانی ، اسپانیایی و چینی در ایران
ﺟﻬﺖ ﻣﺸﺎﻭﺭﻩ و اﺳﺘﻌﻼﻡ ﻗﻴﻤﺖ ﺑﺎﺷﻤﺎﺭﻫﻬﺎﻱ ﺯﻳﺮ ﺗﻤﺎﺱ ﺑﮔﻴﺮﻳﺪ
pandtozin.com
09124983058

درباره pand

ارسال پاسخ

Message Us on WhatsApp