ایران باسکول

باسکول دیجیتال تریلی کش کامیون کش

معرفی

 

استقبال جامعه از اولین ترازوی الکترونیکی و گسترش دامنه فعالیت و تنوع تولیدات باعث گردید که موضوع طراحی و تولید مجموعه کاملی از ادوات توزین از انواع ترازوهای کوچک با حداکثر ظرفیت توزین ۶٠٠ گرم و حساسیت ۵./. گرم تا انواع باسکولت و باسکول نیمه سنگین و جاده ای ۶٠ تن ، در فهرست تولیدات و خدمات شرکت قرار گیرد..

به موازات روند توسعه شرکت و تولیدات آن ، بخش تحقیق و توسعه(R&D)شرکت نیز در مرکز فعالیت های طراحی و تولید ، نقش حساس و تعیین کننده ای را ایفا نموده است و هم اکنون واحد تحقیق و توسعه شرکت  ایران باسکول مجموعه ای جامع و کارآمد از تخصص های مختلف مورد نیاز برای فرآیند تولید محصولات الکترونیکی می باشد.

مسئولان شرکت ایران باسکول ، پیشرفت تولیدات مختلف را علاوه بر سعی و جدیت متخصصین، مرهون رهنمود بخش های مختلف صنعت کشور می دانند.آنچه ما امروزه تحت عنوان سیستمهای توزین تولید می کنیم ، برخواسته از نیاز واقعی مصرف کنندگان این سیستمها و منطبق بر خواسته های آنان است.اعتلای صنعت کشور و ارتباط نزدیک متخصصین شرکت با آن ، موجب گردید تا انجام پروژه های بزرگ اتوماسیون توزین کارخانجات ، در ردیف خدمات ارزشمند شرکت قرار گیرد

درباره pand

ارسال پاسخ

Message Us on WhatsApp