باسکول سازی فارس

پردیس طوس

باسکول 60 تنی پند

مشاوره ، فروش ، نصب و راه اندازی انواع باسکول جاده ای تریلی کش و کامیون کش -باسکولت وترازو های دیجیتال با دقت بالا و قیمت متناسب با نوع کار شما

ساخت سازه های فلزی به دلیل قیمت بالای تمام شده محصول توجیه اقتصادی ندارد و بنا بر این ما پیشنهاد سازه های بتنی را در اولویت کار داریم.

فروش با شرایط ویژه
نمایندکی  لودسل های فرانسوی ،آلمانی ،هلندی، اسپانیایی و چینی در ایران
ﺟﻬﺖ ﻣﺸﺎﻭﺭﻩ و اﺳﺘﻌﻼﻡ ﻗﻴﻤﺖ ﺑﺎﺷﻤﺎﺭه ﺯﻳﺮ ﺗﻤﺎﺱ ﺑﮔﻴﺮﻳﺪ
pandtozin.com
09124983058

هم اکنون افتخار ما این است که  که اولین و بزرگترین تولید کننده سیستمهای توزین الکترونیک در ایران هستیم و محصولات  این شرکت در بسیاری از مراکز تجاری ، صنعتی و خدماتی بطور گسترده توزیع شده و در اقصی نقاط کشور ، مورد بهره برداری عملیاتی می باشد.

مشاوره  رایگان ، فروش نصب و راه اندازی و خدمات پس از فروش انواع باسکول جاده ای تریلی کش و کامیون کش -باسکولت وترازو های دیجیتال با دقت بالا و قیمت  اقتصادی ،مناسب با نوع کار شما …

فروش با شرایط ویژه
نمایندکی انحصاری لودسل های فرانسوی ،آلمانی ، اسپانیایی و چینی در ایران
ﺟﻬﺖ ﻣﺸﺎﻭﺭﻩ و اﺳﺘﻌﻼﻡ ﻗﻴﻤﺖ ﺑﺎﺷﻤﺎﺭﻫﻬﺎﻱ ﺯﻳﺮ ﺗﻤﺎﺱ ﺑﮔﻴﺮﻳﺪ

pandtozin.com  09124983058

مهمترین دلیل استقبال مشتریان از باسکولهای پیش ساخته بتنی مدت بسیار قلیل انجام عملیات نصب و راه اندازی است به صورتی که در بدترین شرایط جوی و موقعیت مکانی کشور نهایتاً تا یک هفته کلیه عملیات نصب سازه های بتنی و تجهیزات الکترونیکی انجام و باسکول آماده بهره برداری قرار می گیرد .
تا قبل از طراحی و تولید باسکول های پیش ساخته ، عمده کارهای ساختمانی باسکول بر عهده مشتری بوده که با نظارت شرکت انجام می شد. عدم تجربه کافی و شناخت مشتریان نسبت به ظرایف سیستم های توزین ، در عمده موارد باعث عدم توجه به نقاط حساس فونداسیون باسکول و توجه به صرف هزینه بی مورد در نقاط غیر حساس ، در دقت و کارایی باسکول (به طور مثال شکل ظاهری اتاقک باسکول) می گردید. این مساله لزم ساخت فونداسیون به صورت پیش ساخته و نصب آن توسط شرکت را محرز گردانید
با توجه به نیازهای آتی مشتریان ، گاه جابجایی باسکول امری اجتناب ناپذیر است و در این میان وجود باسکول هایی که قابلیت جابجایی همراه با فونداسیون را داشته باشند ، یک مزیت ویژه محسوب می شود.
باسکولهای بتن فلز پیش ساخته با استفاده از نظام مدیریت تضمین کیفیت بر مبنای استاندارد ISO،9001،2000 طراحی و تولید می گردند. در کلیه مراحل نصب و راه اندازی و نگهداری ، کارشناسان کنترل کیفیت بر فرآیندهای انجام شده نظارت دقیقی دارند.

درباره pand

Message Us on WhatsApp