شرکت باسکول سازی کرج البرز

باسکول 60 تن شهرک صنعتی چناران

شرکت پند توزین جامع ترین سایت تامین تجهیزات  صنعتی انواع سیستمهای توزین دیجیتال در ایران با بیش از 25 سال سابقه ی درخشان در این صنعت مطمئن ترین مرکز جهت خرید و فروش ترازو و باسکول است.

نمایندگی  شرکت فلینتک آلمان در ایران.

طراحی باسکول 60 تن

هم اکنون افتخار ما این است که  که اولین و بزرگترین تولید کننده سیستمهای توزین الکترونیک در ایران هستیم و محصولات  این شرکت در بسیاری از مراکز تجاری ، صنعتی و خدماتی بطور گسترده توزیع شده و در اقصی نقاط کشور ، مورد بهره برداری عملیاتی می باشد.

مشاوره رایگان ، فروش طراحی وساخت ،نصب و راه اندازی و خدمات پس از فروش انواع باسکول جاده ای تریلی کش و کامیون کش -باسکول صنعتی وترازو های دیجیتال با دقت بالا و قیمت  اقتصادی ،مناسب با نوع کار شما

فروش با شرایط ویژه
نمایندکی  لودسل های فرانسوی ،آلمانی ، اسپانیایی و چینی در ایران
ﺟﻬﺖ ﻣﺸﺎﻭﺭﻩ و اﺳﺘﻌﻼﻡ ﻗﻴﻤﺖ ﺑﺎﺷﻤﺎﺭﻫ ﻬﺎﻱ ﺯﻳﺮ ﺗﻤﺎﺱ ﺑﮔﻴﺮﻳﺪ

pandtozin.com  09124983058

مهمترین دلیل استقبال مشتریان از باسکول های پیش ساخته بتنی مدت بسیار قلیل انجام عملیات نصب و راه اندازی است به صورتی که در بدترین شرایط جوی و موقعیت مکانی کشور نهایتاً تا یک هفته کلیه عملیات نصب سازه های بتنی و تجهیزات الکترونیکی انجام و باسکول آماده بهره برداری قرار می گیرد .
تا قبل از طراحی و تولید باسکول های پیش ساخته ، عمده کارهای ساختمانی باسکول بر عهده مشتری بوده که با نظارت شرکت انجام می شد. عدم تجربه کافی و شناخت مشتریان نسبت به طراحی  سیستم های توزین ، در عمده موارد باعث عدم توجه به نقاط حساس فونداسیون باسکول و توجه به صرف هزینه بی مورد در نقاط غیر حساس ، در دقت و کارایی باسکول (به طور مثال شکل ظاهری اتاقک باسکول) می گردید. این مساله لزم ساخت فونداسیون به صورت پیش ساخته و نصب آن توسط شرکت را محرز گردانید
با توجه به نیازهای آتی مشتریان ، گاه جابجایی باسکول امری اجتناب ناپذیر است و در این میان وجود باسکول هایی که قابلیت جابجایی همراه با فونداسیون را داشته باشند ، یک مزیت ویژه محسوب می شود.
باسکولهای بتن فلز پیش ساخته با استفاده از نظام مدیریت تضمین کیفیت بر مبنای استاندارد ISO،9001،2000 طراحی و تولید می گردند. در کلیه مراحل نصب و راه اندازی و نگهداری ، کارشناسان کنترل کیفیت بر فرآیندهای انجام شده نظارت دقیقی دارند.

درباره pand

Message Us on WhatsApp