شرکت توزین صنعت (پند توزین )

باسکول تریلی کش با لودسل hbm آلمان مونتاژ چین

شرکت توزین صنعت (پند توزین )

 

 

باسکول جاده‌ای وسایل نقلیه جاده‌ای را توزین می نمایند. از باسکول جاده‌ای جهت توزین ماشین های سنگین استفاده می شود که آن ها را با نام هایی نظیر باسکول تریلی کش، باسکول کامیون کش و باسکول دامپ تراک می شناسند. نصب، راه اندازی و کار با باسکول جاده‌ای شبیه باسکول های فروشگاهی و باسکول های صنعتی نیست و  مقداری با آن ها متفاوت است.

این باسکول باید   به دو روش مرسوم توکار و یا روکار نصب شود. باید به این نکته نیز توجه داشت که پروسه‌ی عبور و قرار گرفتن ماشین ها بر روی کفه‌ی باسکول به راحتی انجام شود و در حین آن مشکلی ایجاد نشود. از این رو نیز محل قرارگیری باسکول اهمیت بالایی دارد .

 

لودسل مورد استفاده در باسکول جاده ای، لودسلی است که کششی آنالوگ نام دارد. در این نوع دستگاه استفاده از لودسل کششی آنالوگ نسبت به لودسل کششی دیجیتال معمول‌تر است چرا که در ساخت لودسل کششی دیجیتال از اتصالات و قطعات جوشی بیشتری استفاده می‌شود که این موضوع می تواند باعث بروز اختلالاتی در محیط های داخلی و خارجی باسکول شود که رفع و ترمیم آن‌ها هزینه و وقت زیادی را از ما خواهد گرفت.
در لودسل کششی آنالوگ به دلیل کمتر بودن این گونه اتصالات و مقاومت بسیار بالایی که در برابر نیروهای خارجی دارد، این مشکلات بسیار کم تر پیش می‌آید و از این نظر لودسل کششی آنالوگ برای باسکول جاده ای مناسب تر خواهد بود.

Message Us on WhatsApp