باسکولساز ایران

باسکولساز ایران

باسکول 60 تن دیجیتال پند

مشاوره ، فروش ، نصب و راه اندازی انواع باسکول جاده ای تریلی کش و کامیون کش -باسکولت و سبستم های توزین دیجیتال با دقت بالا و قیمت متناسب با نوع کار شما:

باسکول سیستمی الکترونیکی دارد که از نمایشگر، بدنه و لودسل تشکیل شده است. پس از قرار گرفتن جسم مورد نظر اطلاعات وزن بر روی نمایشگر روئیت میشود.

فروش با شرایط ویژه
انواع لودسل های  فرانسوی ،آلمانی ، هلندی ،اسپانیایی و چینی در ایران

باسکول جاده ای :

باسکول های جاده ای به نسبت ظرفیت های تعریف شده کارایی متفاوتی دارند و با عناوین زیر مطرح می شوند.

تقسیم بندی نوع اول:

  • باسکول ۵ تن : نیسان کش
  • باسکول ۱۰ تن : خاور کش
  • باسکول ۵۰ تن : کامیون کش
  • باسکول ۶۰ تن : تریلی کش
  • باسکول ۸۰ تن : کمر شکن
  • باسکول ۱۰۰ تن : کمر شکن

تقسیم بندی نوع دوم:

  • باسکول تمام فلز شامل: ۱ – باسکول جاده ای تمام فلز داخل زمین . ۲- باسکول جاده ای تمام فلز روی زمین

آهن آلات مورد نیاز شامل تیرآهن در سایزهای ۴۰ , ۴۵ , ۵۰ و ۵۵ ورق های فولادی در سایزهای ۸ و ۱۰ میلیمتر و تیرآهن های سایز ۱۴ , ۱۶ , ۱۸ , ۲۰ و ۲۲ بر اساس مدلهای مختلف برشکاری می شود و برابر الگوی مربوطه جوشکاری و ماشین کاری می گردد. پس از اتمام عملیات و رنگ آمیزی مجددا جهت تسهیل در حمل تفکیک می گردد و به صورت قطعات جدا شده بارگیری و به محل اجرای پروژه حمل می گردد.

  • باسکول بتن فلز(باسکول مرکب) شامل : ۱- باسکول جاده ای بتن فلز داخل زمین . ۲- باسکول جاده ای بتن فلز روی زمین

مصالح مورد نیاز شامل سیمان , شن و ماسه و میلگرد در سایزها مختلف پس از خریداری و انبارش در خط تولید قرار می‌گیرند. شن و ماسه خریداری شده به لحاظ احتمال وجود ناخالصی مجدداً توسط ماسه شور شسسته داده شده و توسط دستگاه بچینگ پلانت (ایستگاه مرکزی بتن) و مخلوط شدن با سیمان مورد نیاز بر اساس عیار استاندارد به حالت بتن آماده در می آید. میله گیرد های مورد نیاز برای انواع سایزهای ۱۲ , ۱۴ , ۱۶ , ۲۵ برشکاری , خمکاری گردیده و پس از آماتورهای بندی در قالبهای پیش ساخته قرار می گیرند. پس از آماده بودن قالب بتن مورد نیاز تزریق و توسط ویبراتورهای مختلف ویبرره می گردد.

به لحاظ استحکام هر چه بیشتر بتن ها رطوبت مورد نیاز توسط دستگاه رطوبت سنج پاشیده و پس از مدت استاندارد از قالب خارج و در استخرهای آب غوطه ور می گردند. این عملیات کلاً جهت فراوری سازه های بتنی باسکولها شامل پلاتفرم , دیواره پهلوئی باسکول , فونداسیونهای تحتانی و رمپهای ورود و خروج می باشد . پس از تخلیه از استخر مجدداً سازه های بتنی سمباده کاری , رنگ آمیزی گردیده و آماده برای حمل می شوند. لازم به توضیح است کل عملیات فوق توسط جرثقیل های سقفی و دروازه ای در ظرفیتهای مختلف در تمامی نقاط کارخانه صورت می پذیرد.

اجزای اصلی یک ، باسکول جاده ای ، عبارتند از:

صفحه باسکول (پلتفرم) : در واقع صفحه اصلی باسکول است که محل قرارگیری بار است. هدف از ساخت سازه دستیابی به مجموعه ای است که ضمن تحمل نیروی ناشی از وزن, عمل انتقال نیرو را به نحو صحیح انجام دهد تا توزین درست و کامل حاصل شود, به همین دلیل طراحی دقیق سازه برای انتقال صحیح نیرو به لودسل ها نیازمند طراحی دقیق و استفاده از کارشناسان با تجربه است.قطار , دامپ تراک، کمرشکن، تریلی، کامیون، خاور، نیسان و . . . برای توزین روی صفحه باسکول قرار می‌گیرند، صفحه باسکول می تواند ترکیب بتن و فلز (بتن-فلز) یا فلزی(تمام فلز) باشد. لودسل‌ها زیر صفحه باسکول نصب می‌شوند و صفحه باسکول فشار ناشی از وزن جسم را به لودسل منتقل می‌کند .

لودسل : لودسل حسگر وزنی است که در سیستم‌های توزین مورد استفاده قرار می‌گیرد. قطعه‌ای الکترونیکی است که با آن مقدار فشار با وزن, اندازه‌گیری می‌شود چگونگی کار آن به این صورت است تغییرات وزن را بر اساس تغییرات ولتاژ, بر اساس وزن بار وارده حس کرده و آن را به نشان‌دهنده الکترونیکی منتقل می نماید. لودسلها دارای انواع مختلفی هستند که از آن جمله لودسل فشاری , لودسل کششی و لودسل خمشی را می توان نام برد.

فونداسیون پیش ساخته: از آنجاییکه باسکول بر روی هر زمین و هر نوع خاکی نمی تواند نصب شود قبل از نصب می بایست ناحیه مورد نظر پی سازی شود برای این منظور گودبرداری کرده و به اجرای فونداسیون می پردازیم. معمولا به مشتری پیشنهاد می شود از فوندانسیون پیش ساخته استفاده کند

ﺟﻬﺖ ﻣﺸﺎﻭﺭﻩ و اﺳﺘﻌﻼﻡ ﻗﻴﻤﺖ ﺑﺎﺷﻤﺎﺭه ﺯﻳﺮ ﺗﻤﺎﺱ ﺑﮔﻴﺮﻳد :

09124983058

Message Us on WhatsApp