باسکول سازی در ایران تهران

باسکول ، انواع باسکول ، track Scale

باسکول  که در انگلیسی آمریکایی ترازوی کامیون (Truck scale) و در انگلیسی غیر آمریکایی به آن ترازوی قطار (railroad scale)یا پل وزن کشی (weighbridge)می‌گویند، نوعی ترازوی بسیار بزرگ است که بطور ثابت در یک پی (فوندانسیون) بتنی قرار می‌گیرد. کامیون‌ها با بار و بدون بار روی این ترازو رفته تا بدین وسیله وزن باری که توسط آنها حمل می‌گردد، تعیین شود

باسکول به دلیل توزین مواد حجیم و بزرگ باید دارای بدنه ی مقاوم بوده و پایه های توزین و کفه نیز از مقاومت خوبی برخوردار باشند تا بتوانند علاوه بر وزن مشخص شده مقداری بیشتر از حد مجاز برای تحمل بار اضافی را داشته باشند .

باسکول سیستمی الکترونیکی است که از نمایشگر و بدنه و نیز لودسل طراحی گردیده است و اطلاعات توزین پس از قرار گرفتن کالا بر روی کفه به نمایشگر انتقال می یابد ، باسکول بهترین روش توزین برای مواد حجیم است .

در باسکول دیجیتال عمل توزین به عهده ی لودسل است و توزین توسط لودسل صورت می گیرد ، باسکول دیجیتالی می تواند از یک یا چندین لودسل ساخته شود و تعداد لودسل ها بر اساس کفه ی توزین تعیین می گردند و هرچه تعداد لودسل بیشتر باشد توزین دقیق تر می گردد البته از سویی نیز قیمت باسکول گران تر می گردد .

درباره شرکت توزین صنعت 


هم اکنون شرکت توزین صنعت با پرسنل متخصص در زمینه مکانیک – برق و الکترونیک – راه و ساختمان  و نرم افزار پروژه های مختلف در زمینه توزین دیجیتال و انتقال  داده را انجام می دهد. بعضی از محصولات شرکت به قرار ذیل می باشند :

1-    انواع باسکول های تریلی کش و قطارکش

2-   انواع باسکول های کفه ای رنج 500kg تا 5 تن

3-   انواع کیسه پرکن های مواد پودری و گرانول / سیستمهای بشکه پرکن مکانیزه

4-   توزین نوار نقاله و فیدر

5-   توزین جرثقیل رنج 3 تن الی 60 تن

6-   بچینگ خوراک دام و طیور

7-   بچینگ کارخانجات بتون و آسفالت

8-   چک ویر و سورتینگ

9-   مودم رادیویی

10- انواع لودسل های اروپایی و آمریکایی

درباره pand

Message Us on WhatsApp