باسکول ساز تریلی کش

با باسکول‎داران متخلف برخورد می شود

قدس آنلاین یزد – معاون عمرانی استاندار گفت : به لحاظ عواقب حمل و نقل ماشین‎های سنگین دارای وزن بار اضافه، با باسکول‏های متخلف که در نوشتن بارنامه وسایل نقلیه تخلف کنند، به جدی برخورد قانونی خواهیم کرد.

 

جهت اطلاعات بیشتر ، از مشاوره رایگان متخصصین ما استفاده نمایید

3058 498 0912

به گزارش قدس آنلاین ازیزد ، سید محمدرضا سیدحسینی با اشاره نواقص جاده‎ایی محورهای چوپانان، یزد و طبس و تخلفات جایگاه باسکول‏‎داران استان، اظهار داشت : امروز همه مسئولیم تا در بروز تخلفات جاده‎ایی کوتاهی نکنیم و متأسفانه حوادث اخیر در جاده‎ها بسیار تلخ و ناگوار است و امیدواریم با تلاش همه مسئولان و مراجع قضایی بتوانیم با متخلفین به جدیت برخورد قانونی کنیم تا شاهد چنین اتفاقاتی در جاده‏ها نباشیم.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب آسفالت‏‎ها در مدت زمان کم ، گفت: با توجه به صنعتی بودن استان، حمل و نقل ماشین‎های سنگین با وزن اضافی بار موجب خرابی آسفالت و زیرسازی آنها شده و این امر باعث شده تا دچار سانحه تصادف در مسیرهای بیرون شهری باشیم .

این مقام مسئول از برخورد قانونی با جایگاه باسکول داران متخلف استان خبر داد و تصریح کرد: با هماهنگی‏های صورت گرفته با مراجع قضایی، برخورد جدی و قانونی با جایگاه‎داران متخلف باسکول که در نوشتن بارنامه تخلف می‎کنند خواهیم داشت تا این تخلفات تکرار نشود.

سید حسینی در پایان به بحث نقاط حادثه‎خیز محور طبس و چوپانان اشاره و افزود : با بررسی‏های صورت گرفته قرار شده است تا برنامه‏ها در سه مرحله کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ارائه شود و انجام عملیات اجرایی آنها آغاز شود تا بتوانیم این مشکلات را برطرف کنیم.

درباره pand

ارسال پاسخ

Message Us on WhatsApp